20 Mayıs 2009 Çarşamba

DOĞUMGÜNÜM VE PASTAM

Yeni bir günden herkese merhaba,

Yazamadığım zamanı telafi etmek için yeni postlar yayınlayacaktım öyle demiştim.
Tam da başlamıştım ki bizim minik prenses yaramazlıklarına yaramazlıklar ekledi ve bir hafta arayla iki kere hastaneye gittik. Hoplayıp zıplarken ilk önce düşüp dişini kırdı , sonra ki hafta da kolu çıktı. Her iki olayda da içimizi acıttı, mahvolduk.. Çok şükür şimdi her şey yolunda ..
Ve tüm kıyafetlerinde de artık birer nazar boncuğu sallanmakta.


Ayrıca bugün benim doğum günüm :)))
Bu sefer kendi pastamı kendim yaptım ,bu benim ilk şeker hamurlu pastam..





Kendime hediye ettim..
Üç katlı çikolata parçacıklı ve muzlu..
Bu haftanın sonrasın da kendime doğumgünü dileği olarak önce sağlık ,sonra yine sağlık ve sonra yine sağlık diliyorum…
Herkese sevgilerimle..
Görüşmek üzere….
Hoşçakalın….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Special design for Nefis Kokular by GeCe