16 Ekim 2012 Salı

Blogcanların Doğumgünü Pastası

3.İzmirli Yemek Yazarları Buluşmamızda ekim ayı doğumlu dört güzel arkadaşım vardı..
İsmet, Esma,Şeniz ve Tülay...
Her blog arkadaşımın ikram getirdiği buluşmada benim ikramımda blogcan arkadaşlarıma doğumgünü pastası oldu..
 Pasta da güzel arkadaşlarımın ellerinde ikram tabakları ile figürlerini çalıştım..
Tülay'ı avukat cüppesi ile...
 Esma'yı labortuvar önlüğüyle ve meşhur çikolatalı cheesecake ile..
Şeniz'i her daim şık görünümüyle..
İsmet'i zarif görünümüyle elinden eksik olmayan şahane fotolar çektiği fotoğraf makinesi ile..




İyi ki varsınız.. iyi ki doğdunuz kızlar hep böyle neşeli ,renkli ,bol kahkahalı güzel günlerimiz olsun..
Sevgilerimle..

8 yorum:

  1. Bu pasta unutulmazlar arasına girdi her figür ayrı bir hikaye bayıldım gerçekten de yaratıcılığını konuşturdun harikasın.

    YanıtlaSil
  2. çok çok teşekkür ederim Handancım ;)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel jestti. :) Figürler ayrı bir olaydı zaten.Teşekkürler canım,ellerine sağlık.Çok mutlu oldum, eminim diğer arkadaşlarda aynı şeyi hissetmişlerdir.Çok öpüyorum

    YanıtlaSil
  4. Şermincim ellerine sağlık çoooook güzel hazırlamışsın...

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkürler Şermincim. İnanılmaz mutlu ettin bizi. Harikaydı..

    YanıtlaSil
  6. Şenizcim rica ederim .. beğenmenize çok sevindim :))öpüyorum canım..

    YanıtlaSil
  7. Serpilcim çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  8. Şermin'cim,hem eli hem yüreği harika,güzelliğini de unutmayalım.eeee yaptığı pastaya da diyecek söz yok en ince detaylar düşünülüp yapılmış.Eline sağlık canım.aaaaa tadını da unutmayalım çok güzeldiiii :)))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Special design for Nefis Kokular by GeCe