22 Nisan 2010 Perşembe

Zeynebin Kalpli Çilek Kız Pastası..

Sevgili Meltem ve Cemal'in minik kızları Zeynep için hazırladığım 3.yaş doğumgünü pastası..



Zeynep pastasında kalpler ve çilek kız olmasını isteyince büyük bir keyifle kalp ve çileklerle süslü çilek kızlı bir kalp pasta hazırladım..







Zeynep için hazırlanan kurabiyeler,







ve ayrıca yine Zeynebin doğumgünü için hazırladığım bir başka pasta.. kremalı pasta vişneli, krokanlı ve çikolatalı..


Zeynebin doğumgününü kutluyorum ailesi ve sevdikleri ile beraber güzel bir ömür diliyorum..
Nice güzel yaşlara Zeynepçim.
Sevgilerimle..

2 yorum:

  1. Hepsi de harika olmuş her zaman ki gibi, ellerine sağlık. Aştın artık diyorum ya. İnşallah bize de kalır tadabiliriz. Öptüm canım kolay gelsin.........

    YanıtlaSil
  2. canım benim çok teşekkür ederim .. güzel sözleriniz ve desteğinizle hergün biraz daha öğrenmeye ve aşmaya devam :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Special design for Nefis Kokular by GeCe