20 Haziran 2012 Çarşamba

Şirin Mina'nın Beverly Hills Chihuahua Pastası

Yine en son yayın tarihim üzerine günler geçmiş... yok bana zaman yetmiyor bu netleşti artık :)) Günler 24 değil 48 saat olsa keşke diyorum şu sıralar sıkça..
Son bir haftadır aldığım telefonlarda güncelmisiniz ,devam ediyormusunuz sözleri çoğalmaya başladı ..Devam ediyorum hem de zamanla yarışarak...
Ekim ayından bu yana klasörler birikti birikti nasıl yayınlanacaklar bilmiyorum :PP
En son yapılan çalışmadan başlamak en iyisi sanırım.
En son yaptığım pasta Şirin Mina'nın pastası ve ona söz verdim ilk fırsatta pastasını yayınlamak için..
Şirin Mina için hazırladığım pasta Beverly Hills Chihuahua Pasta...
Çuvava yada Şivava mı demeliyiz ; bu pastayı yaparken bir köpeğin anatomik yapısını da öğrendim diyebilirim ;))
Beyaz bir Çuvava köpeğin üzerinde minik minik arkadaşları, hepsinin de birer hediyesi var; gözlük ,çanta ,kolye,dondurma ,şeker..
Pastanın teması ,fikir sahibi tamamıyle Şirin Mina ;))



Geçtiğimiz yıl 8.yaş pastasını hazırladığım Şirin Mina'nın bu yılki 9.yaş pastasını hazırlamakta büyük keyifti..
Daha nice güzel ,neşeli yaşlar diliyorum..
İYİ Kİ DOĞDUN ŞİRİN MİNA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Special design for Nefis Kokular by GeCe