18 Mayıs 2011 Çarşamba

Kitap Pasta ve Asker Kurabiyeleri

Sevgili Gülçin hanımın eşi Erkan bey için hazırladığım Kitap Pasta..
Gülçin hanım bugün askerden dönen eşi için vereceği aile yemeğinde ikram etmek üzere bir pasta hazırlamamı istedi.
Pastanın modeli belliydi  ; içinde şiirler yazan açık bir kitap...
Pasta tamamen Erkan Beye özel .. örneğin sayfa numaraları bugünkü tarih, askerden dönüş tarihi,şiirler kendisine hitaben..
Şimdiye kadar hazırladığım en keyifli pastalardan biri  oldu..
Ama büyük pay Gülçin hanımın öyleki bu pasta tamamen Gülçin hanımın yönlendirmesiyle ortaya çıktı diyebiliriz.
Yazılar ,çiçekler ,yapraklar  renkleri de dahil onun seçimi oldu.









Yine Gülçin hanımın isteği üzerine hazırladığım mesajlı asker kurabiyeler..




Gülçin hanıma ve ailesine gözünüz aydın ,Erkan beye de tekrar hoşgeldiniz diyerek sevgilerimi gönderiyorum..
Hoşçakalın..

4 yorum:

  1. evet muhteşem bi pasta oldu gerçekten.ellerinize sağlık,çok zor kestik :))kıyamadık...benim yönlendirmemle olduğu doğru ama siz benim isteklerimi en küçük ayrıntısana kadar anlayıp,dikkate alıp birebir yapmıştınız,görünce bayıldım,erkana örnek modelleri gösterdim bizimkisi hepsinden güzel ve daha farklı dedi..hala daha ''nasıl bişey bu yaa dio'' :)))emeğinize,ilginize tekrar çok teşekkür ediyoruz,eşinize selamlar,hoşçakalın,gülçin

    YanıtlaSil
  2. Sermincim, pastana bayildim harika olmus ellerine saglik :))

    YanıtlaSil
  3. Gülçin hanım rica ederim.. Afiyet olsun... Sayenizde benim de arşivime şahane bir pasta eklenmiş oldu.. Tekrar görüşmek dileğiyle..
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. Simlacım çok teşekkür ederim.. Ayrılması zor bir pasta oldu :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Special design for Nefis Kokular by GeCe