3 Şubat 2011 Perşembe

+18 Sexy Kurabiyeler











Hazırladığım +18 sexy kurabiyelerin , modelleriyle sevgililer gününde farklı bir hediye arayan sevgililer için alternatif olacağını düşünüyorum :))
Sevgililer günü için bu yıl hazırladığım diğer modelleri görmek için buraya ve geçtiğimiz yılın modellerini görmek için de buraya bakabilirsiniz..
Tüm sevgililere aşk ve sevgiyle dolu mutlu bir sevgililer günü diliyorum...
Hoşçakalın...
Not: Fotoğraflar için sevgili  Esra'ya çok çok teşekkür ediyorum..  Eline ,emeğine ,bakış açına sağlık Esracım..

4 yorum:

  1. Ay bunlar ne .Bayıldım vallahi.Çok komik ve çok hoş.

    YanıtlaSil
  2. Bence de... :PPP Hazırlarken çok eğlendim :))

    YanıtlaSil
  3. superler şahaneler bayıldım arkadaşım hepsine hepsine

    eda yaman

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim Edacım :)) çok öpüyorum...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Special design for Nefis Kokular by GeCe