3 Kasım 2012 Cumartesi

Asya'mın 5.Yaş Doğumgünü Partisi

Herkese merhabalar
Yayınlamam gereken , bilgisayarım da biriken o kadar çok klasör var ki ; yoğunluk koşturmaca zaman yetmiyor.. En büyük yarışım zamanla, en büyük eksikliğim yine zaman diye düşünüyorum ..
Fırsat bulunca birşeyler yayınlamak için oturdum bilgisayar başına.. Yine nerden başlayacağımı bilemedim bende kızıma torpil yapmak istedim :) Asyamın 5.yaş doğumgünü kutlamasının fotoğraflarını facebookta kendi profilimde yayınlamıştım. Blogta yayınlamak için bir türlü fırsat bulamamıştım ..
Takip edenler bilir Asya okula başladığından beri okullar kapanmadan önce okulda bir doğumgünü kutlaması oluyor sonra evde..
Doğumgünümüz 7 temmuz olunca evde kutlamamıza çoğu arkadaşımız ya tatilde ya da yazlıkta olduğu için katılamıyor bazen..
 Asya geçtiğimiz yıl arkadaşları olmadığı için çok üzülmüştü.. Bu  yüzden bu sene birazcık değil bayağı bir erkenden kutladık doğumgünümüzü haziranın ilk haftasında :)



Şimdi fotoğraflara bakınca iyi ki erken kutlamışız ,çok doğru bir karar almışım diyorum..
Herkes daha İzmirdeyken..
 Kuşum nasıl mutluydu bütün gün.. Hopladı.. Zıpladı.. Yerinde hiç ama hiç durmadı...
Bu güzel fotoğrafları sevgili arkadaşım Figencim çekti..
Figenin Figen Karavaş Photography sayfasını izlemenizi takibe almanızı rica ediyorum..
Özel günlerinize fotoğraflarla özel anılar katmak isterseniz adres belli diyorum.. Şiddetle tavsiye ediyorum..

 O gün Asyanın tüm zıplamalarına yerinde bir saniye bile durmamasına rağmen yakaladığı tüm pozlar şahane olduğu için Figene ne kadar teşekkür etsem azdır.. Çok teşekkür ederim bakışı güzel kadın.. emeğine bakışına sağlık tekrar..


Asya ve arkadaşlarını tüm gün zıplatan eğlendiren bu kadar mutlu kılan tiyatro eğitmeni Ecem KAPLAN ablamıza da çok çok teşekkür ediyoruz.. Asyanın isteğiyle hem pamuk prenses oldu hem de melek .. Çok  çok teşekkür ederiz..


Asya'nın bu yıl doğumgünü için tema seçimi kız çocuklarının bayıldığı Barbie oldu..
Tüm hazırlıklarımız Barbie'li ve herşey fuşya pembe,siyah ve beyaz renk ağırlıklı idi..
Pastamız Barbie liydi ama kıyafetinin de bir özelliği vardı elbisesini Asya nın kıyafetine benzer yapmaya çalıştım..
Geçen yıl Asyanın doğumgünü Minnie li idi, kostümünü de ben hazılamıştım . Bu sene de ne yapabilirim derken bir çılgınlık yapıp tütü hazırlamak istedim . İlk olduğu için biraz zamanda zorlansamda sanırım sonuç başarılı oldu :)
Okul kutlamamızla ilgili mayıs ayında bir post yayınlamıştım okumak isterseniz burdan ulaşabilirsiniz..

Elimden geldiğince pasta ve kurabiyenin yanısıra  farklı çalışmalar da yapmak istedim konuklarımız için..
ve
 Parti hazırlıklarımız ;


 5 rakamlı,barbie logolu ve elbise kurabiyelerimiz..
Partimize hoşgeldiniz yazılı ve fotoğraflı çerçeveler..


Masamız için siyah üzerine beyaz puantiyeli bir masa örtüsü hazırladım.
Üzerine barbieli tabak,peçete, pembe çatal ve kurdelelerle süslediğim kadehler yerleştirdim..
Yine doğumgünlerinin olmazsa olmazı şekerler,lokumlar da masa da yerlerini aldılar..


Doğumgünü davetiyemiz ve teşekkür kartımız..


 İçine minik lokumlar yerleştirdiğim üzerinde Asya 5 yaşında yazan Barbie logolu pembe lokum kutularımız..


Üzerinde Asyanın fotoğrafının olduğu baton çikolatalar..


Logolu baton çikolatalarımız..


Logolu su şişelerimiz..


Kurdelelerle süslediğim kadehler..


Hediye çantalarımız..


Asya ile kızlar için hazırladığımız bileklikler..
Erkekler için de siyah deri, mavi bocuklu bileklikler almıştık ..

Asya yazılı tuzlu kurabiyeler..

Hem Asya'nın hem arkadaşlarının çılgınca eğlendiği çok güzel bir gün geçirdik ..
Bu güzel günü birlikte paylaştığımız tüm konuklarıma çok çok teşekkür ediyorum..
İyi ki varsınız..
İyi ki geldiniz..
 Şahane bir gündü ;)

Çok uzun bir post oldu .. Yazmamanın acısını çıkardım sanırım..
Sıkılmadan okuduğunuzu umuyorum..

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere..Hoşçakalın..

İYİ Kİ DOĞDUN ASYAM ...

2 yorum:

  1. harika bir doğum günü olmuş Allah uzun ve sağlıklı bir ömür versin kızınıza :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba canim,
    kizinin 5. yasgünü kutlu olsun. Allah saglikli uzun bir ömür versin insallah. Hersey cok güzel görünüyor...
    Sevgilerle...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Special design for Nefis Kokular by GeCe