12 Mayıs 2010 Çarşamba

Zeynep Ada Bebeğin Kurabiyeleri

Casa tekstil de çalışan sevgili arkadaşım Nilgün ile iş arkadaşlarının; dünyaya yeni gelen arkadaşlarının bebekleri Zeynep Ada için istedikleri hoşgeldin bebek kurabiyeleri..
























Büyük bir keyifle hazırladığım kurabiyelerin beğenildiğini duymak ,güzel geri bildirimler almak bu işin en keyif verici yanı benim için..

Bende bana güvenip beni tercih ettikleri için çok teşekkür ediyorum kendilerine..

BOL KURABİYELİ RENKLİ GÜNLER DİLEKLERİMLE SEVGİLERİMİ GÖNDERİYORUM..

Hoşçakalın..

4 yorum:

  1. Elbiseler harika olmuş şermincim ellerine sağlık çok güzel görünüyorlar...

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkürler Deryacım :)

    YanıtlaSil
  3. Şermin hanımın elinden çıkmış süper sanat eserleri, o günlere geri döndüm fotoğraflara bakarken. Ellerinize sağlık, geç de olsa :) Sevgiler (Zeynep Ada'nın annesi)

    YanıtlaSil
  4. rica ederim Ezgi hanım :)) Zeynep Ada'yı kocaman öpüyorum.. sevgilerimle..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Special design for Nefis Kokular by GeCe