10 Mayıs 2009 Pazar

"ANNELER GÜNÜ"

Herkese merhaba ,

Uzunca bir süredir maalesef yazı yazamadım. O kadar yoğun bir ay geçirdim ki…
Önce 20 günlük Bursa tatili; ailem ve sevdiklerimle dolu dolu 20 gün, hemen ardından çok uzaklardan taa Amerika’lardan gelen arkadaşım ,dostum Ebrucum ve oğluşu Reis le İzmir de geçen güzel bir hafta ve siparişlerim…

Biraz yoğun, biraz heyecanlı ,biraz telaşlı ama dolu dolu mutlu bir ay geçirdim . Dolayısı ile yazamadığım zamanı telafi etmek için Bursa da ve İzmir de teslim ettiğim siparişlerimi geçte olsa yayınlamaya başlıyorum.

Önce “Anneler Günü Kurabiyeleri”…

İlk önce her iki annemin de ellerinden öpüyorum “İyi ki varsınız Anneler Gününüz kutlu olsun”..





Ayrıca tüm annelerin ve anne adaylarının da “Anneler Günü”nü kutluyorum.
Herkese bol kurabiyeli renkli günler diliyorum..
Hoşçakalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Special design for Nefis Kokular by GeCe