22 Mayıs 2009 Cuma

ÇİKOLATALI TOPLAR

Güzel bir günden merhabalar,

Uzun zamandır misafirlerime ikram etmek için sıkça yapıyorum bu çikolatalı topları..
Çayın yanına da kahvenin yanına da çok yakışıyor..
Bende hem sizinle paylaşmak hem de kendime arşiv olsun diye tarifini eklemek istiyorum.



Çikolatalı toplar için;

Malzemeler :

1 paket çifte kavrulmuş bisküvi(un haline getirilmiş)
Yarım paket margarin(erimiş,ılık)
1 su bardağı süt (soğuk)
3 yemek kaşığı kakao
3 yemek kaşığı pudra şekeri
1 su bardağı ceviz( iri çekilmiş)
1oo gr. hindistan cevizi
1 paket vanilya
İstenilen miktarda damla çikolata
İstenilen miktarda kuş üzümü (yıkanmış,kurulanmış)
(ben her ikisinden de 1 türk kahvesi fincanı kadar koyuyorum,isteğe göre azaltılıp çoğaltılabilir..)

Üzeri için :

Arzuya göre çekilmiş antep fıstığı , kavrulmuş fındık , hindistan cevizi, kakao.

Hazırlanışı :

Bütün malzemeleri derin bir kapta karıştırıp iyice yoğurun ve iri ceviz büyüklüğünde yuvarlayıp üzerini hindistan cevizine veya diğerlerinden istediğinize bulayın. Buzdolabında bekletin. Servisten hemen önce buzdolabından çıkarılıp ikram edilmesini tavsiye ediyorum..

Şimdiden Afiyet Olsun!…..
Hoşçakalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Special design for Nefis Kokular by GeCe