14 Ağustos 2010 Cumartesi

Asker Pastası

Sevgili Didem hanımın askere gidicek olan yakın arkadaşları Bora bey için hazırlamamı istedikleri süpriz pasta.
Didem hanımla yaptığımız görüşmede pasta üzerinde olmasını istedikleri figürleri detayları ile konuştuk.
Bora bey askere gittiği için bir asker figürü ve yanında o şimdi asker... yazısı
hemen arkasında da askerlik dönüşü Hukuk Fakültesinden mezun olduğu için cüppe giymiş bir avukat figürü ve yanında sonra.. yazısı
ve en son da gelin-damat figürleri ile mutlu son.. yazısı









Bora beye süprizin yapılacağı Jacksons Kıngdom da pastayı teslim ettiğimde tanıştığım Didem hanım ve Bora beyin nişanlısı Betül hanımın beğeni sözleri beni çok mutlu etti ; ayrıca hazırlarken benim de çok keyif aldığım farklı bir çalışma oldu..
Bende Bora beye ilk önce hayırlı teskereler diliyorum , ardından da nişanlısı Betül hanım ile bir ömür boyu mutluluklar diliyorum..
Sevgilerimle...
Hoşçakalın...

2 yorum:

  1. Şermin Hanım, Bu sizinle ilk tanıştığımız işti :) Bora askere gitti, geldi, evlendi ve neredeyse iki yıldır avukat artık :) Bu arada siz de organizasyonlarımızın vazgeçilmezi oldunuz :) Duygulandım şimdi :))))

    YanıtlaSil
  2. evet Didem hanım bu ilk tanıştığımız çalışmam :))ne güzel yazmışsınız siz de beni duygulandırdınız.. çok teşekkür ederim.. sizinle ve şahane arkadaş grubunuzla tanıştığım için ben de çok mutluyum .. bana güvendiğiniz bana, inandığınız için tekrar çok teşekkürler.. hep hep görüşmek üzere ;))sevgilerimle..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Special design for Nefis Kokular by GeCe