9 Haziran 2014 Pazartesi

Açelya Akkoyun ile Pril İzmir Blogger Buluşmamız

Açelya Akkoyun ile Pril İzmir Blogger Buluşmamız
 
Geçtiğimiz günlerde Pril in sıcak samimi yeni yüzü Açelya Akkoyun ile birlikte İzmirli blogger arkadaşlarla Alsancak Midpoint te keyifli bir sohbet eşliğinde yemek yedik ..
Bu güzel günü organize eden Med Partners Reklamcılık ve halkla ilişkiler Ajansına ; Müge Akay ve Ünzile Kaçmaz'a çok çok teşekkür ediyorum




Midpointte ki yemeğimizde bir yandan Pril'in güçlendirilmiş yeni formülü ile ilgili bilgiler aldık karşılıklı konuştuk. Bir yandan da Açelya hanım tüm blogger arkadaşlarımızla tek tek sohbet etti.. İçten, samimi, egosuz.. Açelya hanım için sanırım hepimiz bunu düşündük ve dile getirdik :))


 
 Açelya hanımla tanışmak çok çok keyifliydi benim için..
Doksanların bitmesine her ne kadar üzülmüş olsamda laf arasında başka yeni projelerle yine ekranda olacağının haberini almak beni çok sevindirdi :)))




Yemek sonrası Şirinyer pazar yerinde etkinlik devam etti küçük küçük yarışmalar oldu .Bir tanesinin birincisi de ben :))) sunucu arkadaşla birlikte yarışma da çok eglenceliydi.

 



 Açelya hanım ve kızı Alya için küçük süpriz hediye kurabiyeler hazırladım çok beğendi.. Beğenip fotograf paylaşması  da ayrıca mutlu etti beni :)))






Bu güzel keyifli gün için Med Partners Reklamcılık ve halkla ilişkiler Ajansına ; Müge Akay ve Ünzile Kaçmaz'a fotograflar için Murat beye ve tüm ekibin güzel enerjisine tekrar çok çok teşekkür ediyorum.
Açelya hanımla tanışmak çok güzeldi
İyi ki geldiniz
Teşekkürler Pril :))
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Special design for Nefis Kokular by GeCe