14 Eylül 2011 Çarşamba

İkizlerimizin Hoşgeldin Kurabiyeleri

Herkese merhaba...
Herkese güzel günler...
Yine uzun bir ara oldu yazmayalı ,yazamayalı..
Yazamayalı diyorum çünkü hakikaten bayramdı , tatildi derken hemen arkasından başlayan yoğun çalışma tempom nedeniyle hala bir koşturmaca içindeyim..
Tek başına olmanın verdiği tüm zorluklara, özellikle zamansızlığıma rağmen tüm siparişler teker teker sahiplerine ulaştılar ,ulaşıyorlar çok şükür :))
 Bu zamanlarda hep yanımda olduğu için ; desteği için , teslimatta ,malzeme tedariğinde ,her yardıma ihtiyacım olduğunda imdadıma yetişip yanımda olduğu için  eşime tekrar ,yine, yine teşekkür ediyorum..
Tabii kocaman bir teşekkür de kızıma beni hiç üzmediği için ...
...
Tüm çalışmalarımı keyifle hazırlıyorum..
 Ama Ali Eren ve Beren'in hoşgeldin bebek kurabiyelerini farklı bir duyguyla ,farklı bir keyifle hazırladım :)
Biz ikizlerimizi heyecanla bekledik; eşim amca oldu ,Asyamız da abla ..
 Ve yeğenlerimiz Ali Eren ve Beren  17 ağustosta ailemize katıldılar..


İkizlerimizin hastane odası ikramları için hazırladığım hoşgeldin bebek kurabiyelerimiz..





Ali Eren ve Beren ..  Biz sizi çok sevdik...

Ailemize Hoşgeldiniz..




2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Special design for Nefis Kokular by GeCe