20 Eylül 2011 Salı

1.Evlilik Yıldönümü için Dev Kurabiye ve Mesajlı Kurabiyeler

Sevgili Didem hanımın isteğiyle eşi Tarık beyle 1.evlilik yıldönümleri için hazırladığım süpriz kurabiyeler..







Didem hanımın isteğiyle birkaç kez mailleştikten sonra şekillenen kurabiye modellerimizden biri de benim de ne zamandır çalışmak istediğim sevgili Mutlu Dükkanın beğenerek takip ettiğim dev kurabiye çalışmalarından oldu.
Diğer kurabiye modellerimiz iyi günde kötü günde yine severek takip ettiğim sevgili Hünerli Bayanlar Müge hanımın çalıştığı modellerdi.
Sevgili Didem hanım ve eşi Tarık beyin 1.evlilik yıldönümlerini kutluyor bir ömür boyu mutluluklarının sürmesini diliyorum..
Kutlama sonrası gönderdikleri nazik teşekkür mesajı için de Didem hanıma ayrıca çok teşekkür ediyorum..
Bu işin en güzel yanı da sonrasında alınan bu güzel mesajlar..
Ben de kendilerine teşekkür ediyorum hiç tanışmadan görüşmeden sadece mail ve telefonla iletişimle bana inanıp güvendikleri için..
Sevgilerimle..

1 yorum:

  1. O kocaman bisküviye bayildim :) özelliklede temayla ilgili sekillere :) eline saglik

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Special design for Nefis Kokular by GeCe