1 Eylül 2009 Salı

HOŞGELDİN YUSUF KEREM BEBEK

Herkese merhabalar,
Bursa’da olduğum süre içerisinde bilgisayarımdan ayrı kaldığım için güncelleme yapamadım ama Bursa’ya malzemelerimle beraber gittiğim için bol bol kurabiye yapma fırsatım oldu. Kurabiyeler yapıldı , fotoğraflandı ve şimdi sırayla yayınlamamı bekliyorlar..

Bursa’da iken ilk yaptığım kurabiyeler sevgili Esra' nın Ankara 'da olan çok yakın arkadaşı Tuğba hanımın doğacak bebeği için istediği hoş geldin bebek kurabiyeleri idi.
Yeni doğan bebek Yusuf Kerem için hoş geldin bebek kurabiyelerini mavi beyaz olarak hazırladım. (farkettim ki ne zamandır erkek bebek kurabiyesi hazırlamamışım çok keyif aldığımı söylemeliyim.)



Sevgili Esra’ ya Tuğba hanım ve eşinin kurabiyeler için söylediği beğeni sözleri beni çok çok mutlu etti..
Bende yeni doğan Yusuf Kerem bebeğe ailesi ile beraber uzun sağlıklı güzel bir ömür diliyorum...
Bol kurabiyeli renkli günler dileğiyle…
Görüşmek üzere…
Hoşçakalın…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Special design for Nefis Kokular by GeCe