1 Eylül 2009 Salı

HAYIRLI RAMAZANLAR

Herkese merhabalar ve hayırlı ramazanlar,

Kısacık bir ara olucak çok değil derken nerdeyse bir ay oluyormuş yazı yazmayalı ; bu kısa aranın bir kısmında ben yine Bursa’daydım ve yine çabucak geçen güzel günler geçirdim.
(Aslında bu gidişim ananem içindi.. ellerinden yanaklarından öpüyorum seni çok seviyorum ananecim.. yüreğim , dualarım hep seninle..)

Ayrıca bu yıl olduğu gibi geçen yıl da ramazan ayında Bursa’daydım .
Ramazanda Bursa bir başka güzel oluyor sanki ; iftar yemekleri (hele ki akrabalar ile kalabalık bir şekilde yeniliyorsa ), akşamları belediyelerin organize ettiği çeşitli akşam eğlenceleri , Karagöz-Hacivat oyunlari (karagöz –hacivat müzesinde ve bazı alışveriş merkezlerinde) , Ulucami deki huzur , uzun çarşıdaki telaşlı ramazan alışverişleri , hepsi çok güzel ve anlamlıydı benim için..

Sevgi ,saygı, hoşgörü ve yardımlaşmanın daha çok öne çıktığı ramazan ayının hepimize ; ülkemiz ve bütün insanlık için hayırlar getirmesini diliyorum. Ayrıca bu güzel duyguların da bütün bir yıl devam etmesini diliyorum.
Tekrar herkese Hayırlı Ramazanlar …
Sevgilerimle...
Hoşçakalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Special design for Nefis Kokular by GeCe