8 Temmuz 2009 Çarşamba

2.yaşgünü pastamız ve kurabiyelerimiz

2.yaş günümüzün ardından herkese merhabalar,

Geçen yıl minik kuzucuğumun ilk doğumgünü için o kadar heyecanlanmıştım ki ne yapmalıyım, kızıma nasıl güzel bir anı oluşturmalıyım diye.. İkramlar ne olmalı , pasta nasıl olmalı derken birçok araştırma yapmıştım.. (zaten bu ilk doğumgünü sayesinde de blogum oluştu diyebilirim.. :)) )

Aynı heyecanla bu yılda hazırlıklar yapıldı. Büyük bir özenle pasta hazırladım kızıma. Pastanın konusu Asya nın en sevdiği program olan gece bahçesi olucaktı ama tam istediğimi gerçekleştiremedim gece bahçesi oldu da kahramanlar yoktu ortada. : )) Çünkü şeker hamuruyla pasta yapmayı daha yeni yeni öğreniyorum ve ben bir zamanlama hatası yaptım , hamurların renklendirilmesi tamam olmasına rağmen yetiştiremedim. İnşallah bu hafta sonu yapacağımız 2.doğumgünü partisinde bir aksilik olmazsa pastadaki yerlerini alacaklar Upsy Daisy ve arkadaşları… Son anda birkaç uğur böceğiyle süsledim bahçemizi…

İşte sadece gece bahçesi pastamız ;


Ve kızımın 2.yaşgünü kurabiyeleri…

Kare bisküvi kalıbı ile yaptığım kurabiyelerin üzerine 2 rakamı yerleştirdim ve üzerine Asya 2 yaşında yazısını yazdım ve çiçeklerle süsledim…

Bir diğer kurabiyede elbise kalıbı ile yaptığım desenli merdane ile süslediğim pembe elbise kurabiye oldu…

Ve 3. kurabiyemizde kelebek kalıbı ile yaptığım minik kelebek kurabiyeler…



Prensesin kurabiyelerinin poşetlenmiş hali,



Birde geçen yıl konuklarımıza günün anısına bir sürpriz hediye olmalı diye düşünmüştüm ve eşimle gelen misafirlerimiz için bir hediye hazırlamıştık. Eşim Asya nın fotoğraf ve video görüntülerinden oluşan 3 klipli bir cd hazırlamıştı. Asya nın 1. yaş hatırası olarak ta gelen konuklarımıza armağan etmiştik. Çok ta hoş olmuştu.

Bu yıl da konuklarımıza hediye olarak ne verebiliriz diye düşünürken artık fotoğraf düzenlemesi yapabiliyorum dedim ve Asya nın iki fotoğrafından oluşan bir doğumgünü teşekkür kartı hazırladım. (karttaki teşekkür yazımız, 2.yaşgünümde beni yalnız bırakmadığınız için teşekkür ederim .Sizi çok seviyorum. Zaide Asya Kılıç 07.07.2009)

Ve konuklarımızı uğurlarken kelebek resimli küçük bir karton çantaya kurabiyelerimizden koyduk , pembe bir zarf içinde de fotoğraflı doğumgünü teşekkür kartımızı verdik…
Tekrar bizi bu güzel günümüzde yalnız bırakmayan tüm arkadaşlarımıza teşekkür ediyorum…
İyi ki varsınız….
Görüşmek üzere…
Sevgilerimle…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Special design for Nefis Kokular by GeCe