1 Nisan 2009 Çarşamba

Merhaba


Merhaba sevgili blog dostları,

Bugün yarın derken nihayet bende bugün bloğumu açtım.
Benim blog sayfalarıyla tam anlamıyla tanışmam kızımın ilk doğumgünü menüsü için yaptığım araştırmalar sayesinde oldu. Sonrasında süren uzun takiplerin ardından bende bu güzel dostluklar arasında , bu güzel sıcacık paylaşım ortamında olmak istedim.

Bir süredir de kendimi şeker hamurunun büyüsüne kaptırmış durumdayım. İzmir de nerede nasıl malzeme bulurum araştırmasını yaptıktan sonra eşimle Bake Shop un yolunu tuttuk ve Bahar hanımla tanıştım. Güler yüzü ve ilgisi için tekrar teşekkür ediyorum kendisine.

Artık çok keyif alarak ve severek şeker hamuruyla süslenmiş ,nefis kokulu kurabiyeler yapıyorum.

Elimden geldiğince yaptıklarımı burada sizlerle paylaşmak istiyorum , dilerim beğenirsiniz..

Şimdiden afiyet olsun….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Special design for Nefis Kokular by GeCe