7 Nisan 2009 Salı

GELİN-DAMAT KURABİYELERİ



Yeni günden merhabalar diliyorum.


Havaların ısınmasıyla iyiden iyiye kendini gösteren bahar bana nişan ve düğün mevsimlerinin yaklaştığını hatırlatıyor. Belki de böyle bir mevsimde bu telaşları yaşadığım için bana öyle geliyor. :) Tatlı bir telaş , bir koşturmaca , bir heyecan sonunda mutlu gün...




Gelin ve damat kurabiyelerim ; şu anda böyle bir heyecanı yaşayan , yakın zamanda yapılacak olan düğünleri için tatlı bir telaş içinde olan Nurgül&Hasan çifti için hazırlandı..
Her şey gönlünüzce olsun..
Mutluluklar diliyorum…
Görüşmek üzere. Sevgilerimle…

2 yorum:

  1. Sermıncım hayırlı olsun
    çok güzel bir sayfa olmuş
    sibel

    YanıtlaSil
  2. Sibelcim çok çok teşekkür ediyorum... Sevgilerimle..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Special design for Nefis Kokular by GeCe