15 Mart 2012 Perşembe

Bu aralar...

Heyecan.. Mutluluk.. Koşturmaca... Telaş.. Zamanla yarış... Heran organize ;))
Fuarlar.. Etkinlikler..Nişanlar.. Doğumgünleri.. Bebek kurabiyeleri..Farklı kutlamalar..
Dolu dolu geçen günler..Hatta uykusuz geceler.. Ama ... Keyifli çalışmalar..
....
NEFİS KOKULAR 'ın tüm ziyaretçilerine,takipçilerine bu yoğun günlerimde gösterdikleri anlayış için çok çok teşekkür ediyorum..
Yine çalışmaların görsellerini yayınlayamadığım için gelen sitemler çok ..Biliyorum..
Hep söz diyorum .. Yine en kısa zamanda diyorum..affınıza sığınarak :))
Güzel günler dileğiyle renkli postlarda görüşmek üzere..
Hoşçakalın...
Şermin..


2 yorum:

  1. Sermincim, masallah diyelim nazar degmesin ;)
    Allah bol kazanclar versin. Sabirsizlikla yeni calismalarinio bekliyoruz..
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim Gülsümcüm amiin amiin :))kendimi kopyalamak istiyorum bazen :PP güzel hayallerden güzel çalışmalar çıktı..tek tek yayınlamak için ben de sabırsızlanıyorm ;))fırsat bulunca hemen :DD sevgilerimle.. çok öpüyorum..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Special design for Nefis Kokular by GeCe