19 Ocak 2012 Perşembe

Mina'nın Minnie Mouse Pastası ve Kurabiyeleri

Sevgili Duygu Özcan hanımın minik kızı Mina'nın Minnie li ve Mickey li doğumgünü kurabiyeleri ve Minnie li 1.yaş doğumgünü pastası..





Mina'nın 1 .yaş doğumgünü kutlaması geçtiğimiz Eylül ayında idi ..
(Duygu hanım inanın bunu yazarken utandım.. ben resimleri bloga ancak koyuyorum.. çok özür dilerim :((  sanırım sizin için hazırladığım daha da var yayınlayamadığım kurabiyeler, en kısa sürede diyeyim inş.  ;))  )
Doğumgünü kutlaması Çeşme otobanında bir cafede idi, yol uzun olunca pasta katlarını teslimatta yerleştirmeye karar verdim ve fotoğraf çekemedim,sağolsun Duygu hanım da çektikleri fotoğraflardan göndermişti.. Pasta kesimine kalamadığım için de pasta katlarının monte edilmesi sonraya bırakıldı. Fakat yerleştirme de 3. katta bir yanlışlık olmuş fiyonk bu yüzden gözükmüyor :))

Mina'nın hem hoşgeldin bebek kurabiyelerini hem de 1.yaş doğumgünü kurabiyelerini ve pastasını yapmak gerçekten çok keyifli ve mutluluk verici..
Mina'nın doğumgününü tekrar kutluyor ailesi ve sevdikleri ile beraber daha nice güzel neşeli, mutlu ,renkli yaşlar diliyorum..
Sevgilerimle..
Şermin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Special design for Nefis Kokular by GeCe