25 Kasım 2011 Cuma

Özel Çakabey İlköğretim Okulu Öğretmenlerine Kurabiyeler










Özel Çakabey İlköğretim Okulu  7-D sınıfı adına sevgili Güldeniz Koç hanımın isteği üzerine okul öğretmenleri için hazırladığım öğretmenler günü kurabiyeleri..

Özel Çakabey İlköğretim Okul müdürü Nesligül hanım, Müdür Yardımcısı Gökhan bey ve 7-D Sınıf Öğretmeni Arzu hanım için 7- D sınıfı öğrencilerinin ayrı ayrı isimlerinin yazılı olduğu "Çakabeyli Olmak Ayrıcalıktır " yazılı Çakabey logolu kurabiyeler ile öğretmenler günü mesajlı  kurabiyeler hazırladım..

Öğretmenler odası için de hazırladığım kurabiyelerde hem öğrencilerin isimlerinin yazılı olduğu logolu kurabiyeler hem de öğretmenler günü temalı karışık kurabiyelerdi..

Ayrıca Özel Çakabey İlköğretim Okulu 7-D sınıfı kız ve erkek öğrencileri için Çakabey okul formaları ile her öğrencinin isimlerinin yazılı olduğu kurabiyeler hazırlamakta çok keyifli ve farklı bir çalışmaydı benim için..

Tüm öğretmenlerimizin öğretmenler gününü tekrar kutluyor.
Eğitim-öğretimin yanısıra çocuklarımıza verdikleri emek ve sevgileri içinde ayrıca çok çok teşekkür ediyorum..
SEVGİLERİMLE..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Special design for Nefis Kokular by GeCe