23 Haziran 2011 Perşembe

Özge ile Kurabiye , Cupcake ve Pasta Kursumuz

                                                           Herkese merhabalar,
       Artık NEFİS KOKULAR olarak Butik Kurabiye ,Cupcake ve Pasta kursları ile karşınızdayım :))
       İlk önceleri kurs vermek vermemek arasında gidip geliyordum, olurmuydu olmazmıydı ? çok hayır dediğim de oldu ve sonunda  karar verdim, kurslar başladı...
       Kurs görüntülerinden de ilk Özge ile başlamak istedim çünkü çoook fotoğrafımız  birikti,bir postta hepsini size göstermek istiyorum :))
        Sevgili Özge ile kızı Miranın 2.yaş doğumgünü için kurabiyeler yaptığımda tanışmıştık.
Daha sonra Özge beni kurabiye kursu verirmisiniz diye aradı ve anneler gününden önce günümüzü belirleyip ilk kursumuzu yaptık.
ve ilk günden itibaren aramızdaki hanım hitaplarını kaldırdık:))
Başlıkta da Özge ile demem bu yüzden  ;)) yanlış anlaşılmasın ..
ilk kursumuz kurabiye kursu idi sonra cupcake kursu ve ardından pasta kursları ile devam ettik.

ve Özge ile kurs çalışmalarımızdan fotoğraflar..
Kavanozda Anneler günü kurabiyeleri..



 Gizem ve İsmailin nişan kurabiyeleri,






Hello Kitty li, Kayu,lu Mickey Mousse lu Cupcakelerimiz


                              




                                         İlk pastamız converse ayakkabılı ve kız figürlü ( MİRA lı )




                                                            2.pastamızda Sarp içindi.


                                             3.pastalarımızda Mert ve Melis kardeşler içindi.
                                 Minnie Mousse ve Süpermen spıderman ve Batman karışımlı pastalar.

                                 


                                                    Son pastamızda Can için Tren Pasta oldu.



Bu arada farkettim ki Özgecim bizim hiç fotoğrafımız yok kendimizi öyle kaptırmışız ki çalışırken yaptıklarımız dışında bir hatıra fotoğrafı çekmeyi unutmuşuz :D
Özgenin diğer çalışmalarını yaptıklarını da görmek isterseniz Mira'nın fırınını ziyaret edebilirsiniz.
Güzel sohbetler eşliğinde geçirdiğimiz zamanlar için, arkadaşlığı, yakınlığı için Özge'ye çok çok teşekkür ediyorum..
Bol kurabiyeli bol pastalı çok renkli günlerinin olmasını diliyorum Özge..
Görüşmek üzere..
Sevgilerimle..

Diğer kurs fotoğrafları da en kısa zamanda..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Special design for Nefis Kokular by GeCe