4 Mayıs 2011 Çarşamba

Bir Teşekkür Ve Bir Küçük Açıklama..

Herkese merhabalar,

Yaklaşık 2 aydır dolu dolu günler geçiriyorum. Telaşlı ,koşturmacalı ,zamanla yarış halinde ,günlerin kısa geldiği ama bir o kadar da keyifli çalışmalar yaptığım bir dönem yaşadım ,yaşıyorum hatta ailece yaşıyoruz diyebilirim..Bu zamanlarda hep yanımda olduğu için ,desteğini hiç eksik etmediği  için özellikle eşim Uğur'a  teşekkür etmek istiyorum..Herşey için ama herşey için teşekkür ederim.. iyi ki varsın .. iyi ki hep yanımdasın..

Bu süre zarfında araya bir 10 günlük Bursa tatilini de sıkıştırdım kızımla ama o bile kurabiye ve pasta dolu geçti :))
Aynı zamanda Paskalya tatilini fırsat bilip yurtdışından gelen kuzenlerim ve Ankaradan gelen üniversite arkadaşlarımızla geçirdiğimiz haftam da hem çok eğlenceli, hem de en yarış halindeki , zamanın en yetmediği haftam oldu sanırım.
Umarım herkesi mutlu edebilmişimdir.
Ee tabi hal böyle olunca yine bilgisayarımda yayınlanmayı bekleyen mini !.. bir arşivim oluştu :)
Söz verdiğim halde yayınlamaya bir türlü fırsat bulamadığım bir dolu çalışmalarım var,bunun için özür diliyorum..
Fırsat buldukça hepsini yayınlamaya çalışıcam sözünü de tekrar vererek herkese bol kurabiyeli , bol pastalı renkli günler diliyorum..
Görüşmek dileğiyle.. Hoşçakalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Special design for Nefis Kokular by GeCe