21 Mart 2011 Pazartesi

Erva Doğaç'ın Doğumgünü Kurabiyeleri ve Figürleri

Sevgili Hümeyra hanımın oğlu Erva Doğaç'ın 2.yaş doğumgünü için hazırlayıp Trabzon'a gönderdiğim  pasta üstü süsler, figürler ve kurabiyeler..
Trabzon'a pasta gönderemediğim için Hümeyra hanımın isteği üzerine figürleri yapıp gönderdim :)) Sağ salim ulaştıklarını öğrendiğimde en çok ben mutlu oldum sanırım..Böylece kurabiye ve cupcakelerden sonra kargo ile şehir dışına pasta üzeri figür ve süs gönderme deneyimini de başarıyla tamamlamış olduk :)




 Hümeyra hanımın doğumgünü sonrası gönderdiği birbirinden güzel fotoğrafları sizlerle de paylaşmak istiyorum . vee Erva Doğaç...  bu fotoğrafa bayıldım :)) çok şeker..






Erva Doğaç'ın doğumgününü kutluyor,ailesi ve sevdikleri ile beraber daha nice güzel yaşlar diliyorum.
Sevgilerimle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Special design for Nefis Kokular by GeCe