10 Şubat 2011 Perşembe

Elvin'in 1.Yaş Doğumgünü Pastası ve Kurabiyeleri

Sevgili Ceyda hanımın isteği üzerine kızı Elvin'in 1.yaş doğumgünü için hazırladığım üzerinde prenses tacı ile yastık pasta ve kurabiyeleri..

 




 Elvin'in taç kurabiyeleri..


Elvin'in asa şeklindeki yıldız kurabiyeleri..







Bende ELVİN'in doğumgününü kutluyorum ,
Ailesi ve sevdikleri ile beraber daha nice güzel yaşlar diliyorum..
İyi ki Doğdun ELVİN...

Not: Ceyda hanımın bana fotoğrafını gönderdiği pasta modeli beğeniyle takip ettiğim Burçinindenemelerine ait bir modeldi .Ben de Ceyda hanımın isteği üzerine sevgili Burçin hanımın yaptığı çalışmadan esinlenerek Elvin'in pastasını hazırladım.
Sevgilerimle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Special design for Nefis Kokular by GeCe