1 Nisan 2010 Perşembe

Blogum 1 Yaşında



Veee blogum bir yaşında!!!
Bugün blogum tam bir seneyi doldurdu.
Yaklaşık 1.5 yıl önce başlayan kurabiye maceralarımla tam bir sene önce bugün büyük bir heyecan ve coşkuyla blog dünyasına merhaba demiştim.
Seramik mezunu biri olarakta çamura şekil verme sevdam birden hamura şekil vermeye dönüştü..
Şimdi blogum sayesinde daha önce hiç tanımadığım insanlarla tanışıp onların ve sevdiklerinin özel günlerini heyecanla paylaşıyorum.
Önce eşime çok teşekkür ediyorum , desteğini hiç eksik etmeden yanımda olduğu için..
Daha sonra arkadaşlarıma tüm yakınlarıma yanımda oldukları,bana inandıkları için ve bana beni tanımadan güvenen ve inanan herkese çok ama çok çok teşekkür ediyorum..
İlk günkü heyecanımla bana inanan ve güvenen herkesi mutlu etmek, gülümsetebilmek için öğrenmeye de durmadan her gün devam ederek burada blogumda olmaktan mutluluk duyacağım..
Blogumu ziyaret eden herkese sevgilerimi gönderiyorum..
Bol kurabiyeli ,bol pastalı renkli günler dileğiyle..
Hoşçakalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Special design for Nefis Kokular by GeCe