1 Aralık 2009 Salı

Çikolatalarım...

Çikolatalarım...
Bir süredir ara ara çikolata ile ilgileniyorum kendimce ..
Ve bu güzel uğraş çok hoşuma gitmeye başladı..
Değişik değişik bulduğum her kalıpla çikolata yapıyorum...

Farklı tatlar yaratmakta hoşuma gidiyor...
Portakal kabuğu rendesi katarak portakal aromalı bitter çikolata yaptığım en son denemem..
Benmari usulü erittiğim kuvertür çikolatanın içine 1 yemek kaşığı portakal rendesi ekleyerek karıştırdım ve kalıplara döktüm.


Yine bir başka denemem de kuru üzümlü bitter çikolata...
Kuru üzümleri sıcak suda bir süre bekletip kağıt havlu ile kuruladım. Ve tek tek kürdan yardımı ile aldığım kuru üzümleri benmari usulü erittiğim çikolataya batırdım. Çikolataya batırılmış kuru üzümü yağlı kağıt üzerine bıraktım ,kısa sürede donuyorlar zaten ama daha çabuk donmasını isterseniz buzdolabında da bekletebilirsiniz..


Afiyet olsun....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Special design for Nefis Kokular by GeCe