8 Ağustos 2009 Cumartesi

HOŞGELDİN PRENSES KURABİYELERİ

Bu Hoşgeldin Prenses bebek kurabiyeleri çok yakın zamanda dünyaya gelecek olan bebeğin halası Fatma hanım tarafından istendi. Fatma hanımın isteği üzerine bebek kurabiyelerinde şekil olarak; bebek ayağı , bebek patiği , bebek arabası , bebek önlüğü , elbise kurabiye kalıpları ile çalıştım. Yeni doğacak bebek kız olacağı için renk belliydi ama bebeğin ismi henüz belli olmadığı için kurabiyelerin üzerine "Hoşgeldin Prenses" yazıldı.






Bu mavi beyaz çocuk kurabiyeleri de bebeğin abisi Bekir Efe için halası tarafından özellikle istendi..


Fatma hanım tarafından Kayseri'ye götürülecek olan kurabiyeleri Ankara'ya kargoladım. Kurabiyeler Fatma hanıma ulaşınca kendisinden teşekkür telefonu aldım. Kurabiyeleri çok beğendiğini söyleyince mutlu oldum gerçekten çok sevindim.(çünkü kurabiyelerimin beğenilmesi benim için çok önemli.)

Ailesinin minik prensese bir an önce kavuşması dileğiyle; prensese ve ailesine sağlıklı , mutlu ve uzun bir hayat diliyorum...
Bol kurabiyeli renkli günler dileğiyle...
Görüşmek üzere...
Hoşçakalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Special design for Nefis Kokular by GeCe